Darmowa dostawa od 249,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwrot towaru

Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.

Wybraliśmy InPost, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na:

  • Prostą obsługę odsyłania towaru do naszego sklepu - wybierasz towar do zwrotu lub który chcesz zareklamować, generujesz i drukujesz etykietę na paczkę, którą nadajesz w dowolnym Paczkomacie w Polsce (należy przy tym pamiętać że wygenerowana etykieta jest ważna przez 30 dni);
  • Komfortowe położenie ponad 4000 Paczkomatów w całym kraju, których stale przybywa;
  • Wygodną i szybką wysyłkę towaru bez kolejek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie.

Łatwo

Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

Szybko i bezproblemowo

Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Wygodnie

Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym Paczkomacie.

Tanio

Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł przy czym nie musisz jej opłacić w momencie dodawania zwrotu, czy generowania etykiety - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

Bezpiecznie

Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 200 zł.

Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatem kupujesz bez stresu i obaw!

1 Wydrukuj formularz Wygeneruj dokumenty zwrotu na kórym znajdziesz kod do nadania paczki w paczkomacie, zapisz go.
2 Wyślij paczkę Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu:

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;

  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, gdzie nadasz przesyłkę szybko i wygodnie, 24h/7. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41 X 38 X 64 cm oraz wagi 25 kg.

  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.

Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

Gwarancja dla produktów 1. Sprzedający (Gwarant) gwarantuje, że sprzedawane produkty są wolne od wad fabrycznych. 2. Okres gwarancji trwa 24 miesięce od dnia zakupu produktu. 3. Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant. 4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie produktu lub jego części wynikłe z innych przyczyn niż wady w nich tkwiące. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za: Wszelkie uszkodzenia mechaniczne nie stwierdzone przy zakupie, w tym mogące wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, użytkowania (np. przemoczenia, złej konserwacji, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów) lub w wyniku wypadku; Naturalne zużycie produktu wskutek eksploatacji, w szczególności zabrudzenia, różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania, otarcia bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry; Uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem produktu; Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Sprzedającego; Wady powstałe wskutek niedbałości Kupującego; Uszkodzenia skóry spowodowane działaniem promieni słonecznych, wystawieniem produktu na zbyt wysokie lub niskie temperatury, otarciami, kontaktem produktu z kwasami, rozpuszczalnikami, ewentualnie innymi roztworami chemicznymi, wodą; Wady powstałe wskutek nieprawidłowej konserwacji i zabezpieczenia produktu przez działaniem warunków atmosferycznych (skórzane produkty należy zabezpieczać pastą do pielęgnacji; nie powinny być suszone na słońcu, wystawiane na deszcz i inne ciężkie warunki atmosferyczne); Zmatowienie, odbarwienie metalowych elementów produktu (metalowe elementy należy polerować suchą szmatką, by nie utraciły kolorytu); Produkty niepełnowartościowe (uszkodzone) i zakupione po obniżonej cenie. 5. W przypadku pojawienia się wad w okresie ważności gwarancji, Sprzedający dokona naprawy lub wymiany artykułu na swój koszt. W tym celu Kupujący powinien przesłać zakupiony produkt na własny koszt na adres (po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym): DOMOWEZAKUPY24.PL Błażej Gawrysiak; Ul. Pogodna 4 B lok. U20, dołączając opis reklamowanej wady produktu (formularz reklamacji) oraz dowód zakupu (kopia). 6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu oraz koszt zwrotu produktu do Kupującego w razie nieuwzględnienia reklamacji pokrywa Kupujący. Koszty dostarczenia naprawionego /wymienionego produktu pokrywa Sprzedający. 7. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 8. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego braku możliwości naprawy produktu, Kupującemu przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad. 9. W razie gdyby reklamowany produkt był wycofany z produkcji Kupującemu przysługuje prawo wyboru innego dowolnego produktu z oferty sklepu o cenie równej lub wyższej od reklamowanego, przy wyrównaniu różnicy ceny. 10. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 622 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-01-24
Szybko i sprawnie
2021-01-28
Daję 5 gwiazdek ponieważ personel sprawił że czułem się komfortowo
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel