UNDER ARMOUR
"Potrzeba matką wynalazku" to krótkie i znane powiedzenie idealnie oddaje impuls, który podziałał, jak katalizator do jednego z bardziej spektakularnych sukcesów w branży odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Mowa o narodzinach giganta Under Armour, którego założycielem i pozostającym do dnia dzisiejszego CEO jest Amerykanin Kevin Plank. Historia tej marki to spełnienie "american dream" łącząca w sobie pracowitość, determinację i inteligencję.
Under Armour - narodziny gwiazdy
W 1996 roku w Waszyngtonie, w piwnicy należącej do jego babci, Kevin Plank uszył pierwszy prototyp swojej wyjątkowej koszulki, przeznaczonej do uprawiania sportów. Projekt był idealny a on precyzyjnie wiedział co chce uzyskać. Nad tym pomysłem zastanawiał się od jednego z treningów, kiedy to, jako 23-letni student i jednocześnie kapitan drużyny futbolu amerykańskiego lokalnego University of Maryland, irytował się z powodu szybko przesiąkającej potem, bawełnianej koszulki. Był 1995 rok a lato na wschodnim wybrzeżu stanu Maryland potrafi być wyjątkowo gorące. Treningi w takich warunkach generują ogromną potliwość a ambitny Plank chciał grać bez zbędnej straty czasu na kolejną zmianę przepoconej odzieży. To właśnie dyskomfort, w połączeniu z potrzebą osiągania najlepszych wyników podczas treningów, wygenerował impuls do rozwiązania tego problemu i stworzenia odzieży termicznej pozwalającej na regulowanie temperatury ciała poprzez szybkie odparowanie wilgoci przy jednoczesnym zachowanie suchości materiału i uczuciu przyjemnego chłodu. Tak narodziła się marka Under Armour ze swoją pierwszą serią wykorzystującą technologię HeatGear®.
Spektakularny sukces
Umiejętność dążenia do celu, jaka zawsze cechowała Kevina Planka, w połączeniu z bystrością jego umysłu, pozwoliła na wykorzystanie dostępnych już wówczas w Stanach Zjednoczonych narzędzi e-commerce dzięki, którym już pod koniec 1996 roku firma wygenerowała przychód ponad 17 tysięcy dolarów z samej tylko sprzedaży wysyłkowej. Przełomowym momentem, który pozwolił zaistnieć marce w przestrzeni publicznej, była okładka USA Today, gdzie rozgrywający Oakland Raiders, Jeff George pojawił się w golfie Under Armour. Również sukces filmu "Męska gra" z 1999 roku, w którym wykorzystano suspensorium UA, zainteresował produktami tego brandu, nie tylko zawodowych sportowców. Także amatorzy uprawiających różne dziedziny sportu, jak i osoby ,ogólnie ceniące sobie, wygodną i funkcjonalną odzież sportową, dobre obuwie i trwałe, ergonomiczne akcesoria sportowe zaczęły interesować się produktami marki, co przełożyło się na jej szalony sukces.

Plecak Under Armour UA Scrimmage 2.0 Szkolny Czarny 25L

Stopki UNDER ARMOUR Essentials Skarpety 6-pak Treningowe

Plecak sportowy UNDER ARMOUR Guardian 2.0 Szkolny

Koszulka termoaktywna Under Armour HeatGear Czarna

Plecak szkolny sportowy UNDER ARMOUR Hustle 5.0 czerwony

Plecak szkolny Under Armour UA Scrimmage 2.0 niebieski 25L

Plecak Under Armour UA HUSTLE 4.0 czarny/złoty Sportowy 26L

Listonoszka UNDER ARMOUR Crossbody Saszetka TORBA na ramię

Czapka zimowa UNDER ARMOUR dwustronna Billboard Reversible

Czapka zimowa UNDER ARMOUR dwustronna Billboard Reversible

Czapka UNDER ARMOUR PRINTED BLITZING 3.0 Cap bejsbolówka

Czapka z daszkiem UNDER ARMOUR Headline 3.0 r M/L niebieska

Czapka UNDER ARMOUR Headline 3.0 r M/L bordo męska z daszkiem
