UNDER ARMOUR

( ilość produktów: 83 )

"Potrzeba matką wynalazku" to krótkie i znane powiedzenie idealnie oddaje impuls, który podziałał, jak katalizator do jednego z bardziej spektakularnych sukcesów w branży odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Mowa o narodzinach giganta Under Armour, którego założycielem i pozostającym do dnia dzisiejszego CEO jest Amerykanin Kevin Plank. Historia tej marki to spełnienie "american dream" łącząca w sobie pracowitość, determinację i inteligencję.

Under Armour - narodziny gwiazdy

    W 1996 roku w Waszyngtonie, w piwnicy należącej do jego babci, Kevin Plank uszył pierwszy prototyp swojej wyjątkowej koszulki, przeznaczonej do uprawiania sportów. Projekt był idealny a on precyzyjnie wiedział co chce uzyskać. Nad tym pomysłem zastanawiał się od jednego z treningów, kiedy to, jako 23-letni student i jednocześnie kapitan drużyny futbolu amerykańskiego lokalnego University of Maryland, irytował się z powodu szybko przesiąkającej potem, bawełnianej koszulki. Był 1995 rok a lato na wschodnim wybrzeżu stanu Maryland potrafi być wyjątkowo gorące. Treningi w takich warunkach generują ogromną potliwość a ambitny Plank chciał grać bez zbędnej straty czasu na kolejną zmianę przepoconej odzieży. To właśnie dyskomfort, w połączeniu z potrzebą osiągania najlepszych wyników podczas treningów, wygenerował impuls do rozwiązania tego problemu i stworzenia odzieży termicznej pozwalającej na regulowanie temperatury ciała poprzez szybkie odparowanie wilgoci przy jednoczesnym zachowanie suchości materiału i uczuciu przyjemnego chłodu. Tak narodziła się marka Under Armour ze swoją pierwszą serią wykorzystującą technologię HeatGear®.

Spektakularny sukces

    Umiejętność dążenia do celu, jaka zawsze cechowała Kevina Planka, w połączeniu z bystrością jego umysłu, pozwoliła na wykorzystanie dostępnych już wówczas w Stanach Zjednoczonych narzędzi e-commerce dzięki, którym już pod koniec 1996 roku firma wygenerowała przychód ponad 17 tysięcy dolarów z samej tylko sprzedaży wysyłkowej. Przełomowym momentem, który pozwolił zaistnieć marce w przestrzeni publicznej, była okładka USA Today, gdzie rozgrywający Oakland Raiders, Jeff George pojawił się w golfie Under Armour. Również sukces filmu "Męska gra" z 1999 roku, w którym wykorzystano suspensorium UA, zainteresował produktami tego brandu, nie tylko zawodowych sportowców. Także amatorzy uprawiających różne dziedziny sportu, jak i osoby ,ogólnie ceniące sobie, wygodną i funkcjonalną odzież sportową, dobre obuwie i trwałe, ergonomiczne akcesoria sportowe zaczęły interesować się produktami marki, co przełożyło się na jej szalony sukces.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel