Płatności i dostawa
Płatności i dostawa
Za zamówione w naszym sklepie produkty można zapłacić:
- za pośrednictwem platformy do płatności online (przelew online, raty i karta płatnicza)
- za pośrednictwem płatności mobilnej BLIK
- tradycyjnym przelewem bankowym
- gotówką przy odbiorze przesyłki (wysyłka „za pobraniem”)
- gotówką przy odbiorze w sklepie stacjonarnym
- kartą płatniczą przy odbiorze w sklepie stacjonarnym
Dostawy realizowane są firmami:
- DPD
- InPost
- Poczta Polska
- UPS
Po złożeniu zamówienia, kupujący otrzymuje numer monitorowania przesyłki, dzięki któremu może śledzić paczkę w trakcie jej dostawy. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jeżeli chcesz dokonać zmiany w adresie dostawy, prosimy o niezwłoczny kontakt – postaramy się o zmianę miejsca doręczenia przesyłki. Nie będzie ona możliwa jedynie w przypadku, kiedy nadamy numer przesyłki i spakujemy paczkę.